svibanj 09

8. polako

Objavio: Vrhunsko.hr

Kada pišete o nečemu polako, onako bez žurbe onda se to može otegnuti u nedogled. A tema se nametnula sama od sebe, naime dvije osobe neovisno jedna od druge kazale su nam da bi trebalo napisati tekst pod naslovom „hitno“.

Hitno smo prionuli prikupljanju informacija o toj temi i podsvjesno se iznenadili koliko žurba i obavljanje poslova koji se moraju obaviti odmah i koje se još jučer trebalo završiti, upravljaju našim životima. A onda recimo kada organizam to više ne može podnijeti i ako obolite, shvatite da više nije ništa hitno osim da se polagano prizdravi.

svibanj 02

7. hrabrost

Objavio: Vrhunsko.hr

Hrabrost je osobina manjeg broja ljudi da čine ono što većini predstavlja poteškoću. Ako u Mostaru gledate one koji skaču sa Starog mostu u Neretvu, za njih ćete reći da su hrabri. Često ta hrabrost graniči s ludošću.

Hrabrost je kada sami određujemo ono što želimo ostvariti u životu, hrabrost je kada odlazimo na putove na kojima nisu drugi kročili ili je tim stazama prošao jako mali broj ljudi. Međutim, kako prepoznati hrabrost!?

travanj 25

6. prilika

Objavio: Vrhunsko.hr


Živimo u svijetu prilika i neprilika. Dobro znamo za neprilike koje se odnose na svakodnevni život. Međutim, gdje su prilike? Velike prilike poput pronalaženja vrhunskog posla, partnera, stručnjaka i sl. su vrlo rijetke i treba ih prepoznati.

Jedna od poznatijih izreka kaže „Prilika čini lopova“. U tome je velika mudrost. Da bi prepoznali priliku moramo prvo odrediti što želimo postići. A zatim se dobro pripremati da bi nam se prava prilika mogla ukazati.

travanj 18

5. besplatno

Objavio: Vrhunsko.hr

Kad nešto dobijemo bez plaćanja, kažemo to je besplatno (badava, džaba). Udišemo zrak i to ne plaćamo, bar za sada. Hodamo po javnim površinama i za to još ne moramo plaćati, čak nas i sunce besplatno grije i osvjetljava.

Nažalost sve više toga što je nekad bilo besplatno, sada moramo plaćati. Najbolji primjer je voda. Većina hrane koja se nekad proizvodila na vlastitim farmama, sada se kupuje. Međutim nije sve tako loše kao što bi možda pomislili, najveće kompanije da bi uspjele nude besplatne usluge. Većini su poznati Google i Facebook.

travanj 11

4. igra

Objavio: Vrhunsko.hr

Igra obično uključuje intelektualnu i tjelesnu aktivnost bića pri čemu se ono razvija. Kad se prestanemo igrati, život gubi smisao i manje-više ljudi koji nisu spremni za igranje polako umiru, a da toga najčešće nisu niti svjesni.

Postoje različite igre. Panem et circenses u prijevodu kruha i igara, izreka je koja vuče korijene iz Rimskog carstva. Ispada da ako ljudima koji su sami izgubili volju i snagu za igru ne ponudimo zanimljive igre, tada je društvo u velikim problemima.

travanj 04

3. ljudi

Objavio: Vrhunsko.hr

Ljudi u najboljoj namjeri često čine greške. Što će se dogoditi ako želimo pomoći, a nismo svjesni da ta osoba možda ne treba, ne želi ili uopće ne zaslužuje našu pomoć? Ako nije ispunjen samo jedan od ova tri uvjeta, dogodi nam se upravo obrazac koji se događao od pamtivijeka „pomozi sirotu na svoju sramotu“.

Možda se zapitate zašto u naslovu ljudi, a ne čovjek!? Zato jer sam čovjek ne može ništa i percepcija da imamo uspješnog pojedinca je pogrešna. Velika akcija i slogan „Čovjek ključ uspjeha“ usađuje nam lažni dojam o stvarnosti koja se upravo događa.

ožujak 28

2. povjerenje

Objavio: Vrhunsko.hr

Vrhunsko povjerenjeIskustvo nas uči da je povjerenje presudno u postizanju vrhunskih rezultata. U obavljanju svakodnevnih poslova što svjesno, a što nesvjesno neophodno je imati povjerenje u ono što nas okružuje.

Povjerenje je odnos u kojem vjerujemo. Prilikom korištenja osobnog računala, prijevoznog sredstva, konzumiranja hrane ili nečeg što tijekom dana obavljamo, mi ustvari živimo  povjerenje. Zašto?

ožujak 21

1. vrhunsko

Objavio: Vrhunsko.hr

Znamo da dolazi novo vrijeme u kojem će ljudi još više tražiti Vrhunsko, i to vrhunsko u sebi, u stvarima i bićima koji ih okružuju.

Među nama koji živimo na planeti Zemlji nema ničeg vrhunskog, osim možda iluzija koje nam se serviraju. Sve se može relativizirati, no postati vrhunski još nikome nije uspjelo. To ustvari najbolje znaju oni za čiji proizvod ili uslugu većina kaže - to je vrhunsko.

Recimo nogomet. Luka Modrić (Totenham Hotspur) je vrhunski igrač, međutim tu je Leo Messi (Barcelona) za kojeg nogometni znalci kažu vrhunski, nema boljeg. Je li to baš tako?